Τρίτη 8 Απριλίου 2008

Διάλειμμα, ν' αγαπηθούμε! 4




Αυτοί οι κρίνοι δίνουν μηνύματα απ' το υπερπέραν.
Δώρο σε ένα διαβαστερό κορίτσι, που γράφει κιόλας (πολύ ωραία και συγκινητικά), που αγαπάει Μπόρχες και μου έμαθε πολλά απ' τα διαβάσματά της!
Ποια είναι; Ποια;

Παρελήφθη!
Ο/Η alef είπε...
Ελα μου ντε? Ποια είναι? Και τώρα πού το βρήκα τί κερδίζω? Εσύ Κατερίνα μου, αγάπη, αγάπη πολλή! Και τις ευχαριστίες μου! Με κάνεις να κλαίω από συγκίνηση!Κατερινάκι μου πολύ σ' αγαπώ!Σμουτς πολλά!
8 Απρίλιος 2008 8:32 μμ

2 σχόλια:

alef είπε...

Ελα μου ντε? Ποια είναι? Και τώρα πού το βρήκα τί κερδίζω? Εσύ Κατερίνα μου, αγάπη, αγάπη πολλή! Και τις ευχαριστίες μου! Με κάνεις να κλαίω από συγκίνηση!
Κατερινάκι μου πολύ σ' αγαπώ!
Σμουτς πολλά!

κυκλάμινο είπε...

Αλεφάκι μου γλυκό και εγώ σ' αγαπάω! Δεν θέλω συγκινήσεις! Μόνο χαρές! Πολλά πολλά φιλιά!